Bikini Bikinisonline.eu  thumbnail

Bikini Bikinisonline.eu

Published Jan 27, 25
2 min read
[=headercontent] Strandtuniek Kopen [/headercontent]

De controle over de markpositie is uiteraard laag. jennifer heylen bikini. RationalisatieNa het ontwikkelen van een merkenportfolio komt het eropaan deze in balans te houden en onderling op elkaar af te stemmen - String bikini - Tankini Bikini Tops bikinisonline.eu - teen bikini bikinisonline.eu. Als in een portefeuille heel veel gerenommeerde merken zitten dan is de expertise ook gericht op het onderhouden daarvan en kost het relatief veel moeite prijsvechters te onderhouden



Een nadeel van te veel rationalisatie is dat leemtes in de markt nu gemakkelijk ingenomen kunnen worden door kleine, flexibele bedrijven. string bikini bikinisonline.eu. freya bikini. Succesvolle merken gaan niet alleen de grenzen over om daar de markt te verkennen, tegenwoordig gebeurt het ook uit concurrentieoverwegingen. britney spears bikini bikinisonline.eu. calvin klein bikini. Men bestrijdt een concurrerend merk expres op de thuismarkt en hoopt daarmee zijn positie in andere landen te verbeteren

Men probeert het de concurrent op de eigen thuismarkt met fighter brands zo moeilijk mogelijk te maken, zodat zijn handen daar gebonden worden (hunkemoller bikini bikinisonline.eu). Dit heet het ‘taking the foreign groud’ principe (Bikini girl). Maar naast strategische doelen blijven financiële doelen bij het betreden van de buitenlandse markt natuurlijk ook van betekenis. bikini marie jo bikinisonline.eu. Een belangrijke kwestie is verder of in een internationale merkenstrategie gestreefd moet worden naar standaardisatie of juist naar adaptatie



Bij de eerste wordt veel rekening gehouden met de lokale omstandigheden, waarbij vragen als welke afwijkingen kunnen we accepteren, voorop staan, bij een convergerend proces van standaardisatie wordt bewust naar een mondiaal product toegewerkt - bikini bottom bikinisonline.eu - zwarte bikini kopen - dua lipa bikini. Divergerende standaardisatie is goedkoper en vaak ook succesvoller (jade mintjens bikini). Hoever standaardisatie moet gaan is afhankelijk van een aantal factoren



Het merkimago is in het ene veel sterker dan in het andere, et cetera - camille dhont bikini bikinisonline.eu. Dat kan vaak leiden tot parallelimport. hema bikini. Aard van het product. Industriële producten zijn makkelijker te standaardiseren dan consumptiegoederen - micro bikini. Dat geldt al helemaal voor diensten (Bikini’s online bikinisonline.eu). Omgevingsfactoren spelen verder ook een rol. Hoe is het klimaat en hoe zit het met de voorraadbronnen? Ook politieke en sociaal-economische verschillen kunnen een rol spelen

Latest Posts

Atlas De Medecine Dentaire Radiologie Pdf

Published May 10, 25
8 min read

Radiologie Panoramique Dentaire Orleans

Published May 10, 25
4 min read

Radiologie Dentaire Nogent Sur Marne

Published May 09, 25
10 min read